2013年9月1日星期日

轉移,轉變就是永恆!?

今年豎橫變得很,也不差在連這個也變。
一切未知知數,定還是已有定數?
管它呢,草依然是柔韌的草。
繼續可為而為的快樂,量力而為最仲要!

71 則留言:

  1. I am the first one?????
    It's my pleasure to be the number one. Ha Ha

    回覆刪除
    回覆
    1. 草草, 我來也
      https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=4559682032635193644#editor/target=post;postID=7342898348192362299;onPublishedMenu=allposts;onClosedMenu=allposts;postNum=0;src=postname

      刪除
  2. 草~開心我們仍能保持聯絡呀!祝新blog事事稱心,佳作連連!

    回覆刪除
  3. 我來探妳啦....但我未識在此寫 blog ....!!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 草 妳沒放那個"加入這個網站"加不到妳
      還有妳去 設定 >"文章和留言" 取消驗證碼
      那回應給妳就不用打驗證碼了

      刪除
    2. 去版面配置那邊弄放追蹤出來

      刪除
  5. 忘憂草,
    Included in to my bookmark lar.
    Ksze

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 花子,唔識加你們呀!
      不過明天要返早,相信要慢慢搞了!^^

      刪除
  7. 已bookmark了。會經常探訪草小姐。

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 這裡好多屋漏偏逢連夜雨,但草未得閒搞呀!哈哈…
      謝謝CK先生!

      刪除
  9. 草)))))))))))))
    村姑來踩場了!!!!!

    回覆刪除
  10. 草真好,能在新地方遇上這麽多朋友!祝你生活愉快!

    回覆刪除
  11. 為了你們,我開左個戶口,但唔知點用,正在摸索中.....
    恭喜你開張大吉!

    回覆刪除
  12. 為左同你地保持聯絡,我開左個戶口,今天用左一個鐘才POST左第一篇文章,覺得呢度好難操左!又唔知點加你地為朋友,希望你有時間到我''新屋''參觀下,哈哈!

    以下係我的新地址:

    http://aiinsky992013.blogspot.hk/

    回覆刪除
  13. 回覆
    1. 仲盲摸摸中…
      希望摸到都係軟綿綿嘅麵包啦!^0^

      刪除
  14. 草,你好啊。我也搬到這裡來。只是很多地方仍在嘗試中,不太懂。哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿陶轉咗張相呀!^^
      草也一樣,咩都未摸熟,而且電腦知識貧乏,有排搞><"

      刪除
    2. 阿陶轉咗張相呀!^^
      草也一樣,咩都未摸熟,而且電腦知識貧乏,有排搞><"

      刪除
    3. 嗯,慢慢搞,慢慢試,這兒有很多新功能呢。

      刪除
    4. 咁,大家一齊摸索、學習啦!嘻…

      刪除
  15. 草草,
    你好,
    哪裡都相逢呢。

    正是:
    天涯難不到芳草的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到D 熟人,個心都定D!
      不過真係難到草,好多野唔識,唔知點摸=.=

      刪除
  16. 草,我正在搬家中,還未掂....
    新址:
    http://herotang1111.blogspot.hk/

    回覆刪除
  17. 你好呀!見番草真高興!你没有用G+?加不到你上追蹤

    回覆刪除
    回覆
    1. 新地方,草很多還要適應和學習。
      原來一定要G+才可追蹤嗎?!
      謝謝失魂貓。

      刪除
    2. 沒用G+,
      也可追蹤。

      在 Blogger 資訊主頁,
      「閱讀清單」新增即可。

      小工具,
      可用「更多小工具」中的「追縱者」。

      刪除
  18. Hello舊blog友!我是狂小子Time Is Changing……

    我的新地址在下方:
    http://timeischanging2013.blogspot.com/

    希望大家可以進來我blog的揮手區「留個名」給我……
    讓我方便在往後可以一一「追蹤」你們和不要走散!謝謝!^0^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Teddy 通知,相信很多人已經收到了!^^

      刪除
  19. 草草,我帶咗兩梳蕉嚟探你新居噢!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 有兩梳蕉已經好好,有D 朋友帶對鞋嚟踩D草咋!哈哈…

      刪除
  20. 草!...(海岸)來啦..又見面啦!.新blog..唔錯喎!...掂!

    回覆刪除
  21. 草,個個都在適應中,變幻才是永恆!好似我們的網友一樣,不離不棄!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但不知為何,草未能投入,或許是心境已經不同了。
      一切順其自然走吧!

      刪除